christian dragomir

Te salut cu pace și binecuvântare dragul meu vizitator. Sunt Christian Dragomir și mă bucur să te am oaspete pe site-ul meu. Despre mine îți pot spune că sunt căsătorit din anul 1999 cu Corina Dragomir și sunt tatăl fetiței Lidia Teodora Dragomir. De asemeni, sunt slujitor ordinat (diacon) în cadrul Bisericii Penticostale "Vestea Bună" din București, Str. Popa-Nan 106, unde te aștept să ne închinăm împreună Domnului Isus. Fiind implicat în actul slujirii nu doar prin cântare ci și prin predicarea Cuvântului, acest site prezintă, pe lângă muzica editată până în prezent, articole creștine dar și mesaje rostite în diferite slujiri avute. Sper ca ceea ce vei găsi aici să reprezinte o hrană duhonicească pentru sufletul tău. Dumnezeu să te binecuvinteze !

header_bkb01.jpg

SUSTINE RECUPERAREA SI INGRIJIREA TEODOREI !

Formular 230 button

De ce e important să îți faci lista rezoluțiilor pentru noul an

in Articole diverse

FOTO: sheknows.comRezoluțiile făcute pentru noul an sunt benefice, susțin experții de la Universitatea din Sacramento care au descoperit că această metodă este de 10 ori mai eficientă în îndeplinirea cu succes a obiectivelor pe parcursul unui interval mai lung de timp, în raport cu cei care au ales să își transforme anumite aspecte ale vieții în altă perioadă a anului.

La studiul desfășurat prin intermediul interviurilor telefonice au participat 4.000 de voluntari, susține dr. Mike Evans care a prezentat rezultatele cercetării printr-un material video. În urma răspunsurilor obținute, 41% dintre intervievați au declarat că își doresc să facă o schimbare odată cu începutul noului an. Ceilalți respondeți au susținut fie că nu sunt interesați să facă vreo modificare în viața lor, fie că își doresc să își transforme viața, însă nu de la începutul anului viitor.

Experții au urmărit evoluția participanților pe parcursul a șase luni. Circa 71% dintre cei care au declarat că doresc să facă o schimbare de la începutul anului în ceea ce privește viața lor au reușit să se țină de rezoluțiile propuse timp de două săptămâni. Numărul lor a scăzut până la sfârșitul celor șase luni la 46%. Pe de altă parte însă, în cazul celor care au declarat că vor să facă o schimbare în viața lor, dar în altă perioadă a anului procentele au fost semnificativ mai mici. Numai 51% dintre aceștia au reușit să își urmeze obiectivul pe parcursul primelor două săptămâni, iar după șase luni, doar 4% s-au ținut de hotărârile luate.

Formularea rezoluțiilor este doar un pas către atingerea obiectivelor pe care ți le propui. Cu toate că este un pas important, la fel de adevărat este și faptul că el nu asigură succesul în urmarea hotărârilor. Potrivit cifrelor oferite de dr. Richard Wiseman, de la Universitatea din Hertfordshire, o mare parte dintre hotărârile luate pentru noul an nu sunt îndeplinite cu succes, mai exact 88% dintre acestea, scrie publicația The People.

Partea bună este că rezoluțiile au puterea de a ne încărca cu motivație în scopul îndeplinirii obiectivelor fixate. Iar motivația este unul din acele elemente-cheie care ne ajută să mergem mult mai hotărâți pe drumul către atingerea țelurilor. De exemplu, un studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea din Stirling a descoperit că cea mai bună perioadă pentru a renunța la fumat este prima lună a anului, iar unul dintre cele mai importante explicații ale fenomenului este exact motivația cu care ne alimentează rezoluțiile. La aceasta se adaugă sprijinul social pe care îl primim în scopul de a duce la bun sfârșit planurile făcute.

În spatele motivației se ascunde o întreagă știință, iar cunoașterea câtorva strategii simplu de urmat pot crește șansele de reușită. Dr. Angela Grippo, profesor asistent de psihologie la Universitatea Northern Illinois, propune într-un articol pentru Psychology Today un set de trei strategii de aplicat pentru a reuși cu succes să îți îndeplinești obiectivele în noul an. În primul rând, rezoluția de urmat trebuie asociată cu una dintre valorile internalizate de tine. Astfel, dacă își dorești să adopți o dietă benefică organismului sau să renunți la obiceiurile nocive, poți corela această decizie cu o valoare personală, ca de exemplu cu un stil de viață sănătos. Următorul pas este să îți pregătești din timp terenul pentru aplicarea rezoluției. Acest lucru te va pregăti pentru a face schimbarea, ajutându-te să anticipezi momentul în care vei face pasul pentru modificarea respectivului aspect. Nu în ultimul rând, atenția ta trebuie să se îndrepte permanent asupra progresului și a câștigului obținut de la primii pași către îndeplinirea rezoluției și până în prezent. Astfel îți întărești motivația pentru a continua.

Rezoluțiile pentru noul an te pot determina însă să cazi, fără voie, în capcane care te vor împiedica să îți atingi țelul. Una dintre acestea este situația în care lista hotărârilor pentru anul care va urma este mult prea lungă. În acest caz, creierul ar putea să te saboteze, determinându-te să te îndepărtezi de obiectivele propuse. Fenomenul a fost studiat de prof. Baba Shiv, de la Universitatea Stanford, cu ajutorul unui grup de studenți, scrie Wall Street Journal. O parte dintre voluntari au fost rugați să rețină un număr format din două cifre, în timp ce o altă parte dintre participanți au avut de memorat un număr alcătuit din șapte cifre. Apoi, ambele grupuri formate au fost invitate să aleagă între două opțiuni de desert oferite: o salată de fructe sau o felie de tort de ciocolată. Cei care au avut de reținut numărul mai complex au fost de două ori mai predispuși să aleagă gustarea bogată în zahăr și calorii, în raport cu cei care au memorat un număr format din două cifre. Cu cât este mai „încărcat" cu informație, cu atât creierul va rezista mult mai greu în fața tentațiilor, explică prof. Shiv. Acest lucru s-a întâmplat și în cazul participanților care au avut de memorat un număr complex, în raport cu cei care au avut e reținut doar două cifre.

Cu toate acestea, exercițiul și disciplinarea mintală a individului poate ajuta creierul să evite să cadă în capcana ispitelor care îl îndepărtează de hotărârile luate. De exemplu, prof. Roy Baumeister, psiholog la Universitatea de Stat din Florida, a efectuat un experiment în care a rugat un grup de studenți ca timp de două săptămâni să își corecteze postura, scrie WSJ. Comparativ cu studenții care nu au participat la acest exercițiu, cei care au exersat pentru a-și corecta poziția corpului și-au dezvoltat abilitățile de autocontrol viitoare în acest sens.

Chiar dacă nu ne aduc certitudinea că ne vom transforma aspectele dorite ale vieții, stabilirea rezoluțiilor pentru următorul an este un demers personal important pentru fiecare isverigeapotek.com. Luarea acestor decizii ne încarcă cu motivație și ne ajută să facem primii pași spre schimbarea mult dorită, însă numai dacă vom rămâne dedicați lor (prin exercițiu și autodisciplină).

sursa: semnele timpului.ro

Articole Christian Dragomir ...

Utilizăm modulele cookies pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare şi a se integra cu reţele de socializare. Prin click pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Politica de Confidentialitate !